Over 100 stemmer til Driv IL på klubben i mitt hjerte :-)

Postet av Driv Idrettslag den 10. Nov 2014

Vi har klart å samle 100 stemmer eller mer i løpet av ett døgn og er med i trekningen :-)
Tusen takk.

•• Klarer din klubb å samle 100 stemmer eller mer i løpet av ett døgn, er klubben med på trekningen av tre dagspremier på10 000 kroner fra Nordea. Du kan stemme hver dag på stemmelokalet på Dagbladet.no (www.dagbladet.no/klubben), og klubben din kanvinne flere ganger i løpet av avstemningen.

I tillegg teller stemmene sammenlagt i den store konkurransen om å bli Norges mest populære klubb. Her får vinneren hele 100 000 kroner fra Nordea øremerket til sosialt idrettsarbeid i nærområdet. I fjor vant ROSENBORG BALLKLUB i hard konkurranse med Vålerenga og Brann; i år kan det bli hvilken som helst annen av Norges rundt 12 000 idrettsklubber, student -og bedriftsidrettslag. Denne avstemningen er åpen for alle medlemsklubbene i Norges Idrettsforbund uansett størrelse eller hvilke idrettsgrener de driver med.

VI starter stemmegivningen LØRDAG 8.NOVEMBER kl.00.01, og du kan stemme helt fram til FREDAG 21.NOVEMBER kl.12.00.

De første dagspremiene blir trukket etter kl.12 mandag 10.november. Du kan se om klubben din er blant vinnerne på Dagbladet.no etter kl.18 eller høre på P4 som har dagstrekning på samme tidspunkt. Deretter blir det nye trekninger hver hverdag etter kl.12 helt fram til fredag 21.november med påfølgende offentliggjøring av vinnerne hver kveld etter kl.18: