Treningsavgift Driv IL Turn sesong 2023 - 2024 sendes ut nå

Postet av Astrid Irene Celius den 20. Okt 2023

Det kommer en mail med varsel om at fakturaen ligger i MInIdrett (fakturaen ligger også inni den mailen) . Jeg sender også en sms om dette via systemet.
Trenger du å dele opp fakturaen? Ta kontakt med meg post@driv-il.no
Husk at barnet også må være inne i MinIdrett for at fakturaen skal dukke opp der

Feil: Mener du at noe er feil, så sier du bare fra til meg så rydder jeg opp i det: post@driv-il.no
Utmeldinger via MInIdrett fungerer dårlig, systemet deres ikke sender varsel til meg.
Supert om du sender meg en mail så får jeg ryddet opp. Ingen skal betale for noe de ikke er med på :-)

Økonomisk støtte fra Enebakk Kommune

Medlemskapet:
For å delta i en gruppe i Driv, må det betales medlemskontingent til Driv IL hovedlag og deretter treningsavgift til den/de gruppene dere eller barna deltar i.
Medlemskapet er IKKE gyldig før det er betalt, og det er først da man er spilleberettiget for Driv ILs grupper.
Barneulykkesforsikringen opp til 13 år er ikke gyldig før medlemskapet er betalt.
(Over 13 år er det lagsforsikringer/lisenser).

Alle barn av styret og trenere får gratis treningsavgift.
Si gjerne fra til Charlotte via Spond hvis du også har lyst til å bidra.

Foreldre og barn, født 2020,2021 og 2022990 kr
Konkurransepartiet 1980 kr
Øvrige partier 1215 kr
Deltar på 2 partierHalv avgift på parti nr 2

MInIdrett: https://www.minidrett.no/
Opprett bruker på deg selv og hent inn alle i familien, så får du alt på et sted.
Fakturaen dukker ikke opp i MInIdrett hvis barnet ikke ligger inne i MInIdrett, så sjekk at alle er der.

Viktig info:
Betaler du fakturaen i nettbanken så kan du opprette e-faktura, så kommer neste faktura direkte inn i nettbanken din. Det er KUN fakturaer som er betalt via MInIdrett som vises i betalingshistorikken deres der.
Fakturaer betalt i nettbank vil bli liggende i historikken deres i banken.
 (De kommer IKKE opp i MInIdrett historikken).

Innmeldinger i Driv og alle grupper: https://www.driv-il.no/p/5954/innmelding
Utmeldinger i Driv og alle grupper: mail post@driv-il.no husk å skrive om det er fra hele Driv eller kun fra en gruppe.

Astrid Celius
post@driv-il.no