Treningsavgiften til Driv IL E-sport sesong høst 2024- vår 2025 sendes ut nå

Multigame1500,-
Elite3000,-
Fritak for barn av styret, styret og trenere0,-

Det kommer en mail med varsel om at fakturaen ligger i MInIdrett (fakturaen ligger også inni den mailen) Husk å sjekke søppelpost, Jeg sender også en sms om dette via systemet.

Økonomisk støtte fra Enebakk Kommune

Medlemskapet:
For å delta i en gruppe i Driv, må det betales medlemskontingent til Driv IL hovedlag og deretter treningsavgift til den/de gruppene dere eller barna deltar i.
Medlemskapet er IKKE gyldig før det er betalt, og det er først da man er spilleberettiget for Driv ILs grupper.
Barneulykkesforsikringen opp til 13 år er ikke gyldig før medlemskapet er betalt.
(Over 13 år er det lagsforsikringer/lisenser).
MInIdrett: https://www.minidrett.no/
Opprett bruker på deg selv og hent inn alle i familien, så får du alt på et sted.
Fakturaen dukker ikke opp i MInIdrett hvis barnet ikke ligger inne i MInIdrett, så sjekk at alle er der.

Astrid Celius
post@driv-il.no